kolmapäev, 13. august 2008

Rise Against-The Sufferer And The Witness 2006


Mõni aeg tagasi eelmisel kuul tutvusin Ameerika punk-rock pundi Rise Againstiga ,kelle viimane album pärineb aastast 2006. Mina kui raskema muusika austaja ei võtnud Rise Againsti eriti soojalt vastu ,sest mulle oli jäänud sellest pundist mulje ,et tegemist on tavalise nn. noorterokki harrastava bändiga.Aga mida rohkem ma kuulasin ,seda rohkem hakkas ka meeldima.

Nüüdseks olen läbi kuulanud kogu nende loomingu ja olen väga rahul.Kõige esimesena valisin just kõige viimase albumi The Sufferer And The Witness ,mis osutus minu üllatuseks parajalt jõuliseks ja tempokaks.Laulja Tim Mcllrathi hääl on parajalt muutlik ja kohati väga hardcorelik.
Isegi bändi videod on küllaltki huvitavad.Kõige rohkem mulle meeldibki Rise Againstile kohane tempokus ,jõulisus ja kaasakiskuvus ,mis tagab selle ,et iga album võib plaadimasinasse päris pikaks ajaks jääda.

Praegune moto paistab neil olevat keskonnakaitse ja seda on ka ilusti näha videotes.Wikipeedias infot otsides jäi silma ,et Rise Againsti liigitatakse ka melodic hardcore alla ,mis minu arust on igati õigustatud.Viimasel albumil on peaaegu et iga lugu kohati väga meloodiline ja samal ajal ka hardcore omaselt jõuline.

Nüüd oktoobris on tulemas uus album nimega Appeal To Reason. Jään ootama.Kes teab millega nad veel suudavad üllatada.












Prayer Of The Refugee


Ready To Fall


The Good Left Undone

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar