neljapäev, 21. august 2008

Alien vs Predator: Requiem 2007


Lavastaja: Colin ja Greg Strause

Näitlejad: Steven Pasquale, Reiko Aylesworth jne

AVPR-st kirjutan sellepärast, et hoiatada kõiki neid, kellele meeldivad Alieni ja Predatori filmid.Mina olen üks nendest ja minu õnnetuseks vaatasin ma AVPR-i mõni aeg tagasi ära.
Eelmine AVP oli veel kuidagi keskpärane teos, mida võib vaadata ja mis võib jätta ka mingil määral suhteliselt hea mulje.Sellepärast ma AVPR-i näha tahtsingi.Kahju muidugi, et vaatasin.

AVPR jätkab kohe samast hetkest, kus eelmine osa lõppes.Nimelt Predatorite laev teeb hädamaandumise tänu sellele, et ühele oli sisse sigitatud Alieni vastne ja millest sündis midagi Alieni ja Predatori vahepealset.Kosmoselaev kukub siis ühe linnakese lähedale ja kõik need väikesed näkkukargajad ja see suur hübriid hakkavad üheskoos linnaelanikke maha nottima.Selle kõige tulemusena suletakse linn ja tahetakse lausa kõik õhkida ka.Vahepeal on avarii üleelanud Predatori hädakutsung jõudnud kodumaale ja mille peale saadetakse jälle üks Predatoridest Aliene küttima.

Tegemist on minu meelest Alieni ja Predatori filme mõnitava teosega, kus legendaarsed filmikollid on topitud suvalisse slasher-filmi.Muidugi oli jälle hea näha vanu häid kolle oma parimas vormis , aga miks siis ometi nii halvas teostuses.AVPR ei pakkunud mitte mingisugust pinget.Lihtsalt silmailu pakuti Alienide ja Predatorite näol.Igatahes AVPR langeb kenasti iga aasta välja tulevate slasher-filmide sekka, mis kordavad juba ammu saavutatut.Tegelikult saaks sellest kõigest ju midagi väga head teha, kui vaid soovi ja tahet oleks.

Lugesin ka kuskilt, et Ridley Scott plaanib teha kunagi ka Alien 5-nda. Scott saaks muidugi kenasti hakkama.

4/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar