pühapäev, 10. august 2008

The Last Winter 2006


Lavastaja: Larry Fessenden

Näitlejad: Ron Perlman ,James LeGros ,Connie Britton jne


Oma esimeseks postituseks valisin filmi ,mida ma just paar päeva tagasi ühel õhtul ära vaatasin.
Selleks sai siis The Last Winter ,mis osutus minu suureks üllatuseks vägagi pingeliseks , psühholoogiliseks ja paeluvaks teoseks.

Film sisu toimub ümber rühma teadlaste ,kes Alaska lumeväljadel märgistavad naftapuurijate jaoks alasid või midagi taolist.
Ühel hetkel hakkab aga kõik muutuma.Nimelt üks kõige noorem nendest hakkab huvi tundma natuke maad eemal nende baasist oleva 1986 aastal pandud kasti vastu ,mille all peaks olema mingisugune toru või midagi taolist olema.Ühel päeval ta lähebgi seda vaatama ja jääb kadunuks paariks tunniks.Tagasi baasi jõudes on ta kuidagi muutunud.Enam ta ei söö ega maga ,vaid vahib välja tühjusesse.
Ja siis ühel hetkel öösel võtab ta end alasti ja marsib koos videokaameraga selle kasti juurde.
Sellest hetkest hakkab terve filmi jooksul toimuma teadlastega kummalised juhtumid nagu viirastused ja hullumeelsus.

Film tõmbas mu tähelepanu juba päris alguses ja kuni päris lõpuni välja.Tähendab et hea lavastajakäega valminud film minu arvates.
Võtsin selle teose ette ainult tänu Ron Perlmanile ,kes oli üks peategelastest. Mõtlesin et Hellboy 2 on ikkagi tulekul ja tahtsin näha Perlmani kuskil mujal rollis peale Hellboy.

Olen vägagi rahul et pettuma ei pidanud. Leidsin jälle ühe mõnusa atmosfääriga thrilleri.

Minu hinnang 7/10

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar