teisipäev, 12. august 2008

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor 2008

Lavastaja: Rob Cohen
Näitlejad: Brendan Fraser ,Jet Li ,Maria Bello ,John Hannah ,Michelle Yeoh jne


Muumia filmid on mulle alati suhteliselt hästi meeldinud.Alguses mulle eriti hästi ei istunud ,sest mulle hakkas vastu Muumia filmidele kohane labasus.Aga kui olin neid juba mitmendat korda TV-s näinud ,siis nad nii hullu muljet enam ei jätnud. Kuuldes et uue Muumia lavastab Rob Cohen ,mõtlesin kohe ,et nüüd võetaks naljad ka ära.Mulle tundus et Rob Cohen ei tee eriti actionkomöödiad aga nagu näha nalju ära ei võetud ja tuli välja päris korralik Muumia järg.

Sisust niipalju et Rick ja Evelyn O`Connell koos oma poja Alexiga satuvad järjekordse muumia otsa.Seekord on aga tegemist Hiina keisriga ,keda kehastab Jet Li.Nii alagavad jälle suured seiklused ,et päästa maailma kurjusest.Selleks peavad nad takistama keisril saada surematuks ja mitte lasta ta terrakotta armeel minna üle Hiina müüri.Kõik läheb hästi nagu alati.
Fraser on O`Connellina nagu O`Connell ikka.Samasugune naljavend nagu eelmistes Muumiates.
Kahjuks ei olnud Evelyni rollis enam Rachel Weiszi ,tema asemel oli hoopis Maria Bello ,kes mulle tundus kuidagi kohmakas Evelynina.John Hannah Jonathanina oli ikka samasugune äpu ja lobiseja.Tema tegelast on üpris koomiline jälgida.Jet Li oli hullumeelse keisri rollis tõeliselt hea.Ta tõi päris õnnestunult välja keisri viha.Paistab ,et on tõsine konkurent Imothepile.Eriti meeldis ka see ,et hiinlased rääkisid üksteisega hiina keeles.See võttis filmilt seda liigset ameerikalikkust ära.Tavaliselt räägivad kõik maailma rahvad USA filmdes inglise keeles.

Ainuke koht, mis mulle terve filmi jooksul vastu hakkas, oli algus kui Rick ja Evelyn oma mõisas olid.Nad tundusid kuidagi liiga halenaljakad ,et kohe endal oli veidi imelik. Eriti Evelyni väike mõõgavehklemisstseen. Film ise tervikuna oli täiel määral meelelahutust pakkuv ja eriti halbu sõnu ei oskagi rohkem öelda .Eks neid teatud stseene, mis väikest muiet esile tõstsid, oli veel.
Eks kõik Muumia filmid on omas zanris küllaltki head ja eks nad pakuvad kõigile mingil määral meelelahutust. Kuigi mulle kohati tundus, et nüüd oli suund võetud õrnalt rohkem laste poole.

Eelmisi Muumiaid hindaksin 6,5/10
Aga 3-ndat 5,5/10.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar