teisipäev, 2. juuni 2009

Suvi, päike, puhkus.

Ja ongi käes suvi. Küll ma olen rahul. Homme hommikul on vaja veel geograafia eksam ära kirjutada ja siis saab auru välja lasta. Nüüd on ilmad lausa jumalikud. Istusin terve päeva aias päikese käes ja kordasin materjali eksami tarbeks. Värskes õhus on kusjuures märksa huvitavam ja mõnusam õppida kui näiteks lämbes toas. Inglise keele koolieksam tuli kahjuks 4, aga mis seal ikka, ega ma ära ei sure sellest. Lihtsalt oleks tahtnud rohkem saada, sest inglise keel suhteliselt hästi käpas kah. Arvata on, et 1-2 punni jäi 5-st puudu.
Nüüd saab hulganisti vanu ja uusi filme kirjutada. Mõned unustusehõlma vajunud mul veel varuks on, aga ega neid eriti palju ei olegi. Nüüd võtaks hea meelega vanad head triloogiad ja muud kalliks muutunud filmiseeriad ette. Näiteks Matrix, Spider-Man ja Terminaatorid kah siis juba. Varsti vaja ju kinno minna ja T4-ja nautida. Loodan, et midagi hullu sellest välja ei kukkunud.
Praegu mul siin kõrvus heliseb Bruce Springsteeni lugu Wrestler samanimelisest hiilgavast filmist. Seda on veel vara uuesti vaadata. Mida parem film, seda suurem ajavahemik. Aga mis seal ikka, tahtsin lihtsalt vahelduseks muud juttu peale filmide ajada. Aga blogida saab nüüd rohkelt, sest koolipinged on läinud, kuid kuna väljas on liiga ilusad ilmad, siis ei tea kui tihedalt ma ikkagi klaviatuuri klõbistama hakkan. Tihedamalt kui kooliajal niikuinii.
Aga hüva. Ilm on ilus, päike paistab, sääsed imevad verd väga innukalt ja nautige. Päikest minu poolt kõigile, kes ikka on võtnud vahel vaevaks ja lugenud mu väikest filmiblogi.
Lükkasin just The Dark Knighti OST-ilt loo "Why So Serious" käima ja lähen valmistun korralikuks väljamagamiseks. Homme viimane tähtis päev ikkagi ju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar