esmaspäev, 23. november 2009

Avatar 2009



Veel üks põgus võimalus Avatari maailmaga tutvumiseks ja üha rohkem on hakanud uusi postereid ilmuma. Need kaks on üllatavalt hästi koostatud. Paremad kui eelmised.


Klipp 60 Minutes-st, kus James Cameron jagab oma vaateid.

Äsja ilmus veel üks klipp ja seekord otse filmist endast.



8 kommentaari:

  1. oehh..jälle üks indiaanifilm ilusate efektide taustal, aga jeh..postärdised on küll asjalikumad juba...

    VastaKustuta
  2. 9 promoposti kokku, wow! see on juba vist väike rekord.

    VastaKustuta
  3. Võib ju reklaami ka teha, muidu ei läheks ilmselt mitte keegi Eestis kellegi tundmatu James Cameroni üliväikest indie-filmi "Avatar" vaatama:D:D

    Mis rekord? Mul siin ikka kõvasti rohkem filme, mida hullult promotud:D

    VastaKustuta
  4. Siit ka küsimus: palju sulle makstakse selle promo eest? :)

    VastaKustuta
  5. 9 posti ühest filmist on mu arust ikka päris tubli promo ikka, mõni ei kirjuta mitme kuuga niipalju hehe :)

    VastaKustuta
  6. Hehe:D
    Ma viskan tihti midagi üles, kui miskit pealtnäha huvitavat silme ette satub ja sama kehtib Avatari puhul.

    Aga noh tuleb osata piiri pidada, sest mõnel muidu on ühes kuus üks film ja ülejäänud on kõik puhta promo vms ;)

    VastaKustuta
  7. Ära nüüd põikle paranoiadisco küsimusest kõrvale :)

    VastaKustuta
  8. Ega ei põiklegi:D
    Cameron tuli ükskord ukse taha ja palus mul Eestis promo teha. Lubas mulle osakese oma tulust anda, kui see üliväike ja madalaeelarveline filmike üldse midagi teenib...vot nii

    VastaKustuta