teisipäev, 11. august 2009

Õn-ne soo-vi-me sul...- blogi sai 1 aastaseks


Mõni tund tagasi avastasin üllatusega, et magasin oma blogi Let´s Go! LiveForThis! Live! Live! esimese sünnipäeva maha. Nimelt õige tähtpäev oli eile 10. augustil. Nii et mis seal ikka, palju õnne mu väike filmiblogi. Et sul ikka jõudu ja jaksu jätkuks edasisteks kuudeks ja arvatavasti ka aastateks. Kummaline mõelda, et hetkeajendil loodud blogi on juba aastane, sest vaeva on ikkagi nähtud ja ise olen tulemusega suhteliselt rahul. Ei tea mida mu lugejad küll arvavad, aga eks ikka leidub mõni, kes vahel lugeda viitsib. Blogi tegin siiski enda jaoks, aga kui juba aasta aega püsti on seisnud, siis eks ikka on väike ärevus sees, kas keegi peale mu kassi seda sinise värvusega üleküllatud blogi ka loeb.

Täpselt aasta tagasi olin ja olen ka praegu Soprano ja Forza blogide agar lugeja ja eks nemad mu sellele mõttele lükkasidki. Ühel õhtul vist Soprano blogi sirvides otsus valmiski ja siin see nüüd on. Nimega oli algselt probleeme, sest algupärane nimetus oli vast liiga pealiskaudne, aga siis sähvatas ühe loo refrään ja valik sellele langeski. Looks oli nimelt USA hardcore`i esindaja Hatebreed`i lugu Live For This. Ka kasutajanimi tuleneb sellest loost. Kõva lugu asjaliku sõnumiga.

Hea oli alustada, sest juba pikemat aega enna blogiideed olin ma tuline filmisõber ja seega oli hea põhi olemas. Ja mis veelgi parem, enne seda hetke avastasin suve alguses Firefly universumi ja ilmselgelt oli suur kihk kuhugi sellest kasvõi paar rida kirja panna. Blogi on aga kasvanud ja kasvanud ning ma loodan, et mu kirjutised on algusega võrreldes ka märksa arenenud. Ise arvan nii küll, sest kui ma praegu oma esimesi poste vaatan, siis on isegi häbi niivõrd lühikeste postituste pärast. Filme on olnud kuhjaga ja ega ka muusika kuskile ära kao. Filmiblogijate vahel toimusid ühised filmivaatamised, mis suve tõttu küll ära vajus, aga arvatavasti õige pea tõuseb see jälle tuhast. Spellbound lõi teiste soovitusel ka mängublogi Mängumaania, kus ka mina osa võtan, kuigi kahjuks ei ole ma siiani sinna midagi kirjutanud. Ma vabandan, aga ma õige varsti olen valmis kirjutama. Viimasel ajal on kiire olnud, aga õnneks on mul küllaga mänge juba läbi tehtud.
Eile vaatasin lõpuks paljukiidetud David Fincheri Zodiaci ära ja elamus oli võimas. Mitmekihiline eepos saladuslikust sarimõrvarist ja tema keerulises jahtimisest. Kui Fincher on omas mullis, siis tulemus on igati suurepärane. On märgata, et filmid sarimõrvaritest on talle päris südamelähedased. 10/10 tuleb kindlasti ära. Varsti kirjutan ka pikemalt.
Aga egas midagi, aeg läheb edasi ja püüan iseenda jaoks blogi rohkem arendada. Tühja loba mulle ei meeldi ajada ja seega kirjutan ma ka edaspidigi nii nagu praegugi. Kui huvi tekib, siis ikka lugege. Mina keelama ei tule:D Ja igasugune asjalik kriitika on alati teretulnud.

4 kommentaari:

  1. Õnnitlused! 1 aasta on oluline verstapost. Ma enda kahe aasta vanuseid arvustusi lugedes ei saa arugi, et oleks minu kirjutatud, kusjuures Zodiac oli mu esimene. :P
    Ühisvaatamised vajusid jah kahjuks ära ja tegin paaril korral isegi ettepanekuid, kuid keegi ei võtnud enam vedu. Sügisel võiks nendega ikka jätkata.

    VastaKustuta
  2. Ühisvaatamistega jätkame varsti kindlasti, aga tänud kõigile õnnesoovide eest. Edu on ikka tarvis.
    Tänud Trash kena kingi eest. Vana, aga minu arust väga asjalik album.

    VastaKustuta