neljapäev, 4. september 2008

In Flames - A Sense of Purpose



In Flames on üks kuulsamaid ja üks mu lemmikumaid Melodic Death Metal stiili arendajaid. In Flames esindab tegelikult Gothenburgi stiili, mis teisisõnu ongi melodic death, aga see kõik arenes välja Rootsi linnast Gothenburg. Sealt ilmusid Melodic Deathi pioneerid - At The Gates, Dark Tranquillity ja In Flames. At The Gates läks vahepeal laiali, aga praegu peaksid nad taas live esinemisteks taas kokku tulema. Dark Tranquillity on sama jõuline kui kunagi varem. Alles ilmus neilt uus üllitis `Fiction`.

Aga minnes tagasi In Flamesi juurde. Eesotsas on väga omapärase vokaalikasutusega Anders Friden ja üldse bändi sound muutub iga albumiga, mis vanadele karvastele vastu hakkab, aga mulle just meeldib. Vägev on alati samalt esinejalt kuulata iga albumiga midagi sootuks erinevat.
A Sense of Purpose on sootuks erinev, aga samas ka huvitavam minu jaoks. Paljud lood sisaldavad akustikat, mida esines tihti algusaastate albumitel. Kitarrisoolod ja eriti trummid on suurepärased. Frideni hääl on jällegi erinev kui eelmistel albumitel. See on justkui meeletu karje ja pehme vokaal üheskoos. Ah, seda peab kuulma, et aru saada, millest ma räägin =) Põhimõtteliselt In Flames on olnud mul 2 aastat totaalne lemmik, kelle albumeid võin ma kasvõi päevast päeva kuulata. Kui uus ilmus, siis möödus mul enam-vähem nädal selle seltsis. Praegu naudib IF rahvusvahelist tuntust, mille nad on ka ära teeninud.

Uut albumit ootasin samuti kaua aega, sest isu selle järgi oli suur. Lõpuks sain kätte ka. Ostsin siis DVD/CD väljaande. DVD sisaldab albumi loomise lugu, mis on IF loomingu austajale parajalt huvitav ja samas ka koomiline. Ka albumi kujundus on efektne. Väikeses raamatus, mis sisaldab lugude sõnu, on igal leheküljel omapärane joonistused ühest mehest labürindis ekslemas. Igale albumile on iseloomulik teatud logo või midagi taolist. ASoP puhul selle näol tegemist veidra maskiga tüübist, kes labürindis rändab.

Ma ootasin kuskil nädal või rohkem loo `Alias` videot.
Täna tuli siis lõpuks välja ja nii kiiresti kui vähegi sain vaatasin ka kohe ära. Videol ja laulu sõnadel pole midagi ühist. Video on pühendatud kõigile fännidele, kes on In Flamesi live-kontsertidel toetanud. Mul pole seda au veel kahjuks olnud. Võiks ju ometi Eestisse tulla. Praegu on see isegi võimalik, sest praegu käib neil ju tuurid ja puha.

Enne uue albumi tulekut, mis oli veel see aasta, ilmus esimene singel `The Mirrors Truth` ja millega tuli ka video. See osutus üpriski iseäralikuks, aga mitte halvas mõttes. In Flames pakubki oma videotes alati midagi omapärast.

Nüüd naudin uut kraami, aga järgmine või ülejärgmine aasta on jälle midagi erakordset In Flamesilt oodata. Selles olen kindel.

A Sense of Purpose 10/10

The Mirrors Truth



Alias


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar