esmaspäev, 11. august 2008

Joss Whedon`s Firefly The Complete Series 2002-2003


Lavastaja(looja): Joss Whedon

Näitlejad: Nathan Fillion, Summer Glau, Alan Tudyk, Gina Torres, Morena Baccarin, Adam Baldwin, Jewel Staite, Sean Maher, Ron Glass jne


Joss Whedoni Fireflyd olen ma kaks korda läbi vaadanud ja ikka ma ei jõua ära imestada kui imeline sari see on.Mu väike vaimustus võib tunduda veider aga Firefly on lihtsalt midagi enamat kui lihtne sari.
Sellest kirjutan sellepärast, et tänu Viru Keskuse filmipoe Filmifestivalile sain eile Firefly kõigi 14 osa sisaldava DVD õnnelikuks omanikuks.Lisaks kogu seeriale on DVD-l ka lisamaterjal nagu väike dokfilm Firefly loomisest, audio kommentaarid mõnel osal, 3 klippi kaadri taga, 4 kustutatud stseeni, untsuläinud kaadrid ja veel palju huvitavat.
Kõige naljakam oli vist Alan Tudyku rolliproov, kus ta toolil istudes mängis mängusaurustega nagu ta tegi seda ka pilootosas.

Kui nüüd mõelda siis Firefly-ga tutvusin ma tänu Terminator: The Sarah Connor Chroniclesi seeriale, kus mulle jäi silma väga kena ja omapärane näitlejanna Summer Glau. Uurisin tema eelmisi töid ja nii sattusingi algul Serenity ja siis Firefly otsa. Nüüd tagasi vaadates on hea meel, et vaevusin neid vaatama hakkama. Serenity oli igati vääriline järg Fireflyle ja ma sügavalt loodan, et kunagi Whedon lavastab veel ühe filmi Firefly põhjal.

Muidugi on ka neid, kes pole Fireflyst midagi kuulnud.Nii et ma teen ka siis väikese sisututvustuse.
Firefly tegevus toimub 500 aasta kauguses tulevikus, kus kosmoselaeva Serenity meeskond püüab kuidagi ennast ära elatada.See tähendab, et nad võtavad vastu igasuguseid kahtlase väärtusega tööotsi. Aga ühel päeval ristub meeskonna teekond River ja Simon Tamiga, kes on valitsuse poolt tagaaetavad.River Tam on noor aga psühholoogiliselt häiritud tütarlaps, kellele tehti haigeid eksperimente valitsuse nn. Akadeemias, kuhu kutsuti teisigi andekaid noori.Keda või mida neist vormida taheti jääb aga saladuseks.Kui Simon oli Riveri Akadeemiast päästnud, algas ajujaht nende kahe kättesaamise nimel.Sellest saabki alguse meeskonna tõeline katsumus ellu jääda.
Ei hakka pikemalt rääkima.Kellele huvi pakub, siis vaadaku üle.Mina igatahes soovitan soojalt.
Ja muidugi kui sari vaadatud, siis tuleb üle vaadata ka Serenity =).

Minu hinnang on muidugi 10/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar